SİSTEM DEĞİŞİKLİĞİ.

İKAMET İZNİ İLK BAŞVURULAR İÇİN DEĞİŞİKLİK YAPILDI.

         Müdürlüğümüzden alınan İkamet İzni Randevuları ile ilgili başvuru sürecinde değişiklik yapılmıştır.
         Daha önce randevu sahipleri randevu gününde geldikleri zaman sıra numarası verilerek ilgili personellere yönlendirilirken, yapılan değişiklikle başvuru sahipleri uzman personeller tarafından oluşan ön inceleme birimine evrak kontrolü yaptırmakta, varsa eksik evrağı tamamlanması için yönledirilmektedir.
         Evrakları tam olan başvuru dosyaları sonuçlandırılması için ilgili birimlere gönderilerek dosya hakkında şahıs sms yolu ile bilgilendirilmektedir.Bilgilendirme videosu için tıklayınız.
Kayıt: 12.2.2018
Güncelleme:12.2.2018
Paylaş


WS05